2016/06/14

T.M. Revolution - Hot Limit


Romaji

YO! SAY, natsu ga mune wo shigeki suru
Nama ashi miwaku no MAAMEIDO
Dasu toko dashite tawa wa ni nattara
Honmono no koi wa yare soukai

Gomakashi kika nai usugi no kyokusen wa
Kakushinhan no shinaya ka na STYLE!
Taisuisei no kimochi ni kiri kawaru
Shunkan no mabushi sa wa ika ga na mono

Kokoro made nugasareru atsui kaze no yuuwaku ni
Make chatte kamawa nai kara manatsu wa
Fushouji mo kimi shidai de

Yousei tachi ga natsu wo shigeki suru
Nama ashi miwaku no MAAMEIDO
Dasu toko dashite tawa wa ni nattara
Honmono no koi ga deki soukai?

Kimi ja nakutemo bate gimi ni mo naru yo
Atsui bakka no machi wa ureu tsude
Suki wo misetara fui ni mimi ni hairu
Sabui gyagu nankade suzumi taku nai

Muse kaeru nettai ya wo irodoru hanabi no you ni
Uchiagete chiru omoi nara
Kono mama daki atte
Kogareru made

Yousei tachi to natsu wo shitaku naru
Atsui yokubou wa TORUNEIDO
Dasu mono dashite sunao ni naritai
Kimi to boku nara It's All Right

Tokai no BIRU no umi ja kanji nakunatteru kimi wo
Hieta WAIN no kuthi zuke de yowasete tolokashite
Sashi age mashou

Yousei tachi ga natsu wo shigeki suru
Nama ashi heso dashi MAAMEIDO
Koi ni kamakete orusu ni naru nomo
Daisuke teki ni mo OORUKKEE!

YO! SAY, natsu wo dare toshitaku naru?
Hitori ne no yoru ni You Can Say Good Bye
Oku no hou made kawaku manai hodo
Honmono no koi wo shimasenka?


Türkçe

 Yo! Söyle, yaz kalbimi kıpır kıpır ediyor
Etrafımdaki çıplak bacaklı deniz kızları beni baştan çıkarıyor
Çalımla yürüyecek ve sonucunu alacağım
Eminim gerçek aşkla bir gün yolum kesişecek
Bana aşık olduğunu biliyorum
Zarif giyinişinden bile
Hepsi hızlı, parlak birer an.

Sıcak rüzgar yüreğimi soyup çıplak bırakıyor
Kaybedecek hiçbir şeyim yok ve bu çarpıcı yaz listemde sıradaki sensin

Periler yaza hayat getiriyor
Etrafımdaki çıplak bacaklı deniz kızları beni baştan çıkarıyor
Çalımla yürüyecek ve sonucunu alacağım
Gerçek aşkı bulacak mıyım?

Sensiz yorulmaya başlıyorum
Bu sıcak şehir çok boğucu
Bir anlığına gardını düşürürsen pençelerimi üzerine salacağım
Aptalca flörtleşmek istemiyorum

Tıpkı havaifişeklerin geceleri tropik yerleri aydınlatması gibi
Sen de alev almak istiyorsan yanıp kül olana dek sevişelim

Yazı perilerin yaptığı gibi yapmak istiyorum
Ateşli tutkum bir kasırga gibi
Sana nazik davaranacağım, gerçek beni görmeni istiyorum
Yanımda olan sen olduğun sürece hiçbir şey önemli değil

Bu şehrin içindeki bina denizi tutkunu köreltiyor
Soğuk şarabın öpücüğüyle seni benim yapacağım

Periler yaza hayat getiriyor
Bacaklarını ve göbek deliklerini gösterek deniz kızlarıyla
Aşk tarafından yenik düşmeye ve işe gitmemeye
Daisuke önemli değil diyor

Yo! Söyle, yazı kiminle geçirmek istiyorsun?
Bir başına yattığın yalnız gecelere elveda diyebilirsin
Aşağıya, derinlere inen ve kaybolmayan bir his bu
Böyle bir aşkın olsun ister miydin?

0 comments:

Yorum Gönder