2015/04/09

Prague - Light Infection



Romaji

Doushiyou mo naku nagai mirai  shiritai shitai koto jama sase ya shinai
Ukeuri no kotae nado iranai  kudaita DOA no mukou ga mitai

Mamoraretecha wakaranai  katai RUURU demo kono shoudou ni uchikate wa shinai

Hankou suru kurai ni kansen shiteru mitai
Betsu ni okashiku wa nai darou  dare datte aru sa konna Light Infection

Toriaezu to kimetsukerarete  katei mo shiranai no ni seikai nante shinjitakunai
Ataerareta GAMU wo kamitsuzukeru dake mitai de
Aji mo shinai no ni kono shoudou ga damasare wa shinai

Maruku naru kurai nara abareteitai
Matowaritsuku mono subete wo nagesutetaku narunda

Sou fukitobu kurai risei mo tobu kurai mayotteitai  agaiteitai
Nani mo kanjinai kokoro wa iranai  nayandeitai  mogaiteitai
Sou bukkowasu kurai  ataerareta kisei wo

Kotei gainen wo harainokero


Türkçe

Çaresiz biçimde uzun bu gelecekte, bir şeyleri bilme isteğim inkar edilemez
İkinci el cevaplarına ihtiyacım yok, O kırık kapıdan geçmişe bakmak istiyorum

Korumak hakkında hiçbir şey bilmiyorum;  içimdeki dürtünün üstesinden gelinemez, katı kurallar olsa bile

Görünüşe göre bulaşma noktasına baş kaldıracağım
Garip olan bir şey yok değil mi? Herkesin içinde var, bu hafif enfeksiyon

Karar verdiğim gibi, doğru cevaplara inanmayacağım, nasıl gelişeceğini bilmesem de
Görünüşe göre bana verilen sakızı çiğnemeye devam edeceğim, tadı olmasa bile, içimdeki dürtünün üstesinden gelinemez

Yumuşayana dek üzerine gitmek istiyorum
Etrafıma sarılmış her şeyi boşa harcamışım

Evet, kontrolden çıkmış olsa bile, mantık uçup gitse bile, kaybolmak ve tökezlemek istiyorum
Hiçbir şey hissetmemek ve bir kalbe ihtiyaç duymamak, kafam karışsın istiyorum, çırpınmak istiyorum
Evet, kurulmuş bu kurallar yok olana dek

Sabit düşüncelerini fırlatıp at

0 comments:

Yorum Gönder