2014/04/30

Kostas Martakis - Kanenas Den Me Stamata



Greek

Κανένας δε με σταματά

Η πόρτα κλειστή το μυαλό μου ανοιχτό
Στο δρόμο που χάραξες μόνος περπατώ
Μέσα σε υπόγεια χίλια εμπόδια κρατάω σφιχτά
Ένα ακόμα φυλαχτό

Βάζω στη σκέψη μου φωτιά καίω τα όνειρα μου
Με το κεφάλι μου ψηλά Χριστέ και Παναγία μου

Heeee yeeey θα ανοίξω απόψε τα φτερά
Heeee yeeey κανένας δε με σταματά

Μπήκε βοριά ψάχνω κάπου να κρυφτώ
Το ξέρω είσαι εκεί για μια ματιά εκλιπαρώ
Μέσα από άσματα χτίζω χαλάσματα
Δως μου τη δυναμη όρθιος να σταθώ


Türkçe

Kimse Beni Durduramaz

Kapı kapalı, zihnim açık
Senin yaptığın yolda ben yalnız yürüyorum
Yer altında binlerce zincir tutuyorum sıkıca
Bir büyü daha

Zihnimi alevlere bırakıyorum, hayallerimi yakıyorum
Başım dik, Isa ve Meryemle

Heeee yeey, kanatlarımı açacağım bu gece
Heeee yeey, kimse beni durduramaz

Güçlü rüzgar geldi, saklanacak bir yer arıyorum
Orada olduğunu biliyorum, görebilmek için dua ediyorum
Şarkılarda yıkıntıları birleştiriyorum
Ayakta durabilmem için bana güç ver

0 comments:

Yorum Gönder